Doei Australië! Hallo Bali! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Nathalie Arts - WaarBenJij.nu Doei Australië! Hallo Bali! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Nathalie Arts - WaarBenJij.nu

Doei Australië! Hallo Bali!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 Augustus 2016 | Australië, Brisbane

Hoooi!

Daar ben ik nog een keertje! Klaaaaaaaaaaaaaaaaaar met stage:D jeej! Afgelopen week heb ik alles afgerond en een super goede beoordeling gekregen, dus dat is alvast mooi binnen.

In de laatste paar weekjes ben ik nog een paar keer lekker naar het strand geweest met Lisa:) Ik heb nog wat geshopt (geen idee hoe ik het allemaal mee ga krijgen, maargoed). En druk bezig met de zoektocht naar een baan in Nederland. En nu dus het laatste weekendje hierzo. Het was heel raar om weg te gaan op stage, kon het erg goed vinden met mijn collega's en ga ze zeker missen. Maar ik denk dat het nog veel vreemder zal zijn om weg te gaan bij de Langlois familie. Ik heb me hier het afgelopen half jaar echt thuis gevoeld en de laatste weken waren ontzettend gezellig. Iedere avond samen aan tafel en lange gesprekken met Sophie over van alles en nog wat. Maar ik kijk er ook enorm naar uit om naar huis te gaan! Maar eerst nog lekker twee weekjes vakantie in Bali! Aaaahhh zo'n zin in.. sister reunited:)

Nu ga ik hapje eten met Tira en flink bijkletsen en morgen gaan we met een aantal meiden naar "The Ekka". Een soort grote jaarmarkt, met veel shows, beesten, eten en weet ik het wat alllemaal! Ben benieuwd!

Ik denk dat dit ook mijn laatste reisverslagje was! Iedereen super bedankt voor de interesse/ support etc. Ik ben een super ervaring rijker, het was niet altijd makkelijk om zover van huis te zijn.. maar een onvergetelijke ervaring die ik niet had willen missen:) Helaas wel veel lieve mensen die ik moet gaan missen!

Tot snel! xx Nathalie


  • 06 Augustus 2016 - 09:15

    Anita:

    Ja, nu zit het er bijna op....Ik ben super trots op je dat je het allemaal zo goed hebt gedaan!
    Ik wens jullie samen een super fijne vakantie toe op Bali. See you soon. Lieve groetjes van mam xxxx

  • 06 Augustus 2016 - 09:30

    Marij:

    Fijn zo n goede Afsluiting van je stage.
    Wij wensen je heel veel plezier samen met Emmely op Bali.
    Groetjes Offenbeck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 05 Maart 2016
Verslag gelezen: 1051
Totaal aantal bezoekers 4240

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

01 Maart 2016 - 05 Augustus 2016

Stage in Brisbane

Landen bezocht: